Marketingul magazinelor online

E vara, se apropie perioada concediilor, tot mai multa lume iese la aer curat pentru a face putina miscare, pentru a cutreiera tara in lung si in lat, si cu totii ne dorim sa imortalizam actiunile noastre printr-o poza sau un film, indiferent ca iesim la plimbare cu bicicleta, ca jucam fotbal sau tenis de camp, sau poate dorim mai multa actiune si facem karting sau rafting, sau poate dorim sa inotam cu pestisorii.

Pentru toate astea ai nevoie de un aparat care sa fie rezistent la apa si la socuri.

Mie imi place sa fac snorkeling si cum peste cateva zile plec in concediu doream sa achizitionez un asemenea aparat, incat sa pot face poze la toate vietatile care le gasesc prin mare.

Aici intervine problema, sunt abonat la neswletter-ul mai multor magazine online si nu am primit nici o oferta legat de aceste produse, in schimb primesc intr-una oferte pentru televizoare, laptop-uri, tablete, telefoane sau carti si nici una despre aceste aparate, macar una acolo intr-un colt mic de tot sa fie. Chiar mai rau, majoritatea produselor de acest tip sunt ori cu stoc limitat ori se aduc la comanda.

Probabil ca magazinele online se ghideaza dupa zicala “sa-ti faci iarna car si vara sanie” si probabil oferte la acest tip de produse o sa le gasesc prin iarna pe siteurile lor.

Advertisements

One Response to “Marketingul magazinelor online”

  1. Emag – trezire timida « pikaart Says:

    […] Am vorbit despre asta intr-un articol anterior. […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: